Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17560
Назва: Використання музичних конкурсів як форми соціального розвитку суспільства
Інші назви: Use of music competitions as a form of social development of society
Автори: Синиця, В. А.
Щербак, В. Г.
Ключові слова: музичні конкурси
соціальний розвиток суспільства
Євробачення
талант-шоу "Х-Фактор"
Голос країни
медіа-простір
music competitions
social development of society
Eurovision
talent show "X-Factor"
Voice of the Country
media space
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Синиця В. А. Використання музичних конкурсів як форми соціального розвитку суспільства / В. А. Синиця, В. Г. Щербак // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 172-179.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні тенденції і перспективи розвитку пісенного конкурсу Євробачення та вокальних талант-шоу "Х-Фактор", "Голос країни" в медіа-просторі України; розкрито їх специфіку та функціонування, визначено позитивні та негативні сторони, показано їх роль в європеїзації та євроінтеграції української культури. Проведений аналіз соціальних і культурних змін, реакції споживачів на трансформації в музичній індустрії дозволив знайти ключ до розуміння ситуації. Розглянуто музичну індустрію не тільки як соціокультурний феномен, але як і значущий соціальний інструмент, який використовується при описі нових життєвих форм, що виникають в результаті множинних структурних диференціацій сучасного соціального світу.
The article considers the main trends and prospects for the development of the Eurovision Song Contest and vocal talent shows "X-Factor", "Voice of the Country" in the media space of Ukraine; to reveal their specifics and functioning, to identify the positive and negative sides, to show their role in the Europeanization and European integration of Ukrainian culture. The analysis of social and cultural changes, consumer reactions to transformations in the music industry allowed to find the key to understanding the situation. The music industry is considered not only as a socio-cultural phenomenon, but also as a significant social tool used to describe new life forms that arise as a result of multiple structural differentiations of the modern social world.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17560
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2020_P172-179.pdf884,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.