Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17716
Назва: Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компаній
Інші назви: Strategic marketing, marketing tools competing with agrarian companies
Автори: Євсейцева, О. С.
Волковинська, П. С.
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
аграрні компанії
стратегія маркетингу
конкурентне середовище
економічна ефективність
marketing
marketing activity
agrarian companies
marketing strategy
competitive environment
economic efficiency
Дата публікації: бер-2019
Бібліографічний опис: Євсейцева О. С. Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компаній / О. С. Євсейцева, П. С. Волковинська // Агросвіт. – 2019. – № 5. – С. 73-77.
Source: Агросвіт
Агросвит
Agrosvit
Короткий огляд (реферат): Агропромислові компанії перебувають у системі перманентних динамічних змін конкурентного середовища. Основним завданням маркетингового стратегічного планування в сучасних умовах господарювання є створення умов для пристосування виробництва і збуту сільськогосподарської продукції до змінного та динамічного попиту. Розробка стратегічних маркетингових принципів повинна грунтуватися на системному підході, що відповідає дотриманню економічних законів, передусім попиту і пропозиції та тенденцій розвитку об'єкта планування. Формування маркетингової стратегії – один із найсуттєвіших і найскладніших етапів процесу маркетингу. У статті розглянуті проблеми організації маркетингової діяльності в агропромислових компаніях України; акцентована увага на основних заходах, що проводяться в рамках визначення маркетингових стратегій; досліджено агропромисловий ринок України і запропоновано варіанти удосконалення маркетинговій діяльності та підвищення її ефективності.
Agro-industrial companies are in the system of permanent dynamic changes in the competitive environment. The main task of marketing strategic planning in modern economic conditions is to create conditions for adjustment of production and marketing of agricultural products to variable and dynamic demand. The development of strategic marketing principles should be based on a systematic approach that meets the requirements of economic laws, first of all, the demand and supply and the development trends of the planning object. Formation of marketing strategy – one of the most important and complex stages of the marketing process. The main benchmark of marketing strategy in the food market is the competitiveness of goods, which means compliance with the goods market conditions, specific requirements of consumers for quality, technical, economic, aesthetic characteristics. The article deals with the problems of organizing marketing activities in agro-industrial companies of Ukraine; focused attention on the main activities carried out within the framework of the definition of marketing strategies; the agroindustrial market of Ukraine and the offered variants of improvement of marketing activity and increase of its efficiency are investigated. The main role of the agroindustrial complex, which unites production, storage, primary and final processing, packing, transportation and sales of products, in the formation of the food market, is determined. The marketing strategies for ensuring the effective functioning of the national food market are formed, in which the main role is played by their target orientation and complexity, which facilitates the combination of entrepreneurial, economic, production and marketing activities. It was established that the main reference point of the marketing strategy in the food market is the competitiveness of goods, which means conformity of goods to market conditions, specific requirements of consumers for qualitative, technical, economic, aesthetic characteristics.
DOI: 10.32702/2306-6792.2019.5.73
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17716
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2307-2105
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20210527_301.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.