Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17919
Название: Дизайн логотипу у формуванні образу харчової компанії
Другие названия: Logo design in the formation of the image of a food company
Авторы: Головчанська, Є. О.
Мусієнко, В. О.
Расулова, Карина Євгенівна
Ключевые слова: фірмовий стиль
логотип
рекламні носії
графічна фігура
corporate identity
logo
advertising media
graphic figure
Дата публикации: мая-2021
Издательство: Луцький національний технічний університет
Библиографическое описание: Расулова К. Є. Дизайн логотипу у формуванні образу харчової компанії / К. Є. Расулова ; наук. кер. Є. О. Головчанська, В. О. Мусієнко // Традиції та новації в дизайні : збірник тез доповідей за матеріалами VI Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, м. Луцьк, 14 травня 2021 року. – Т. 1. – Луцьк : Луцький НТУ, 2021. – С. 30-31.
Краткий осмотр (реферат): На основі аналізу особливостей дизайну фірмового стилю розроблено візуальний новий образ харчової компанії "Гастроцех Фарш", зокрема логотип та рекламні носії. Обґрунтовано вибір форми, кольорографічного рішення та шрифтової композиції логотипу.
Based on the existing corporate style of the food company Gasyrotsekh Farsh, a visual new image of the company was developed, in particular a logo and advertising media. The choice of form, color scheme and font composition of the logo is substantiated.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17919
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Традиції_та_новації_в_дизайні_ТОМ_1_31-32.pdfТези277,3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.