Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17919
Title: Дизайн логотипу у формуванні образу харчової компанії
Other Titles: Logo design in the formation of the image of a food company
Authors: Головчанська, Є. О.
Мусієнко, В. О.
Расулова, Карина Євгенівна
Keywords: фірмовий стиль
логотип
рекламні носії
графічна фігура
corporate identity
logo
advertising media
graphic figure
Issue Date: May-2021
Publisher: Луцький національний технічний університет
Citation: Расулова К. Є. Дизайн логотипу у формуванні образу харчової компанії / К. Є. Расулова ; наук. кер. Є. О. Головчанська, В. О. Мусієнко // Традиції та новації в дизайні : збірник тез доповідей за матеріалами VI Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, м. Луцьк, 14 травня 2021 року. – Т. 1. – Луцьк : Луцький НТУ, 2021. – С. 30-31.
Abstract: На основі аналізу особливостей дизайну фірмового стилю розроблено візуальний новий образ харчової компанії "Гастроцех Фарш", зокрема логотип та рекламні носії. Обґрунтовано вибір форми, кольорографічного рішення та шрифтової композиції логотипу.
Based on the existing corporate style of the food company Gasyrotsekh Farsh, a visual new image of the company was developed, in particular a logo and advertising media. The choice of form, color scheme and font composition of the logo is substantiated.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17919
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Appears in Collections:Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Традиції_та_новації_в_дизайні_ТОМ_1_31-32.pdfТези277,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.