Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17937
Название: Вплив феномену "культури знаменитостей" на розвиток моди
Другие названия: Influence of the phenomenon of "celebrities" on the development of fashion
Авторы: Кудрявцева, Н. І.
Ніколаєва, Тетяна
Давиденко, Ірина
Мельник, Ольга
Ключевые слова: культура знаменитостей
ідеал краси
мода
наслідування
culture of celebrities
ideal of beauty
fashion
imitation
Дата публикации: 2021
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Вплив феномену "культури знаменитостей" на розвиток моди / Н. І. Кудрявцева, Т. Ніколаєва, І. Давиденко, О. Мельник // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 153-157.
Краткий осмотр (реферат): В дослідженні розглянуто вплив феномену "культури знаменитостей" на формування стилістики та дизайну в сучасній моді. В глобальному світі з розвитком цифрових технологій життя знаменитостей стало надбанням громадськості. В різні періоди часу ідеалами та взірцями поведінки ставали актори, політичні діячи, журналісти, письменники, дружини президентів, зірки шоу-бізнесу, телебачення та інтернету. Всі аспекти сучасної культури тісно пов’язані із відношенням споживачів до популярних особистостей та знаменитостей. В культурі знаменитостей люди ідеалізують відомих осіб, їх спосіб життя, манеру поведінки та зовнішній вигляд.
In the study, the influence of the phenomenon of "celebrities" on the formation of stylistics and design in modern fashion is considered. In the global world with the development of digital lifestyles, celebrities became the public's domestic. In different times, the ideals and models of behavior became actors, political figures, journalists, writers, wives of presidents, stars of show business, television and internet. All aspects of modern culture are closely related to consumers' relation to popular personalities and celebrities. In the culture of celebrities, people are idealized by famous persons, their lifestyle, manner of behavior and appearance.
DOI: 10.30857/17937
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17937
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2021_V1_P153-157.pdf665,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.