Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18103
Title: Фірмовий стиль Національного Ботанічного саду імені Гришка
Other Titles: Corporate style of the M. M. Hryshko National Botanical Garden
Authors: Остапенко, Наталія
Ничипоренко, Єлизавета
Луцкер, Тетяна
Keywords: фірмовий стиль
айдентика
логотип
карта
corporate style
corporate identity
logo
map
Issue Date: 2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Остапенко Н. Фірмовий стиль Національного Ботанічного саду імені Гришка / Н. Остапенко, Є. Ничипоренко, Т. Луцкер // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 64-66.
Abstract: На основі критичного аналізу існуючого фірмового стилю Національного Ботанічного саду імені Гришка розроблено нові його елементи, зокрема логотип та навігаційну карту. Обґрунтовано вибір форми, кольорографічного рішення та шрифтової композиції логотипу. Спільними ознаками фірмового стилю став колір, типографія та єдність стилю.
Based on a critical analysis of the Hryshko National Botanical Garden corporate identity, new elements have been worked out, including a logo and a navigation map. The choice of form, color scheme and font composition of the logo is substantiated. Common features of corporate style became the color, the typography and the unity of style.
DOI: 10.30857/18103
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18103
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Appears in Collections:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD2021_V2_P064-066.pdf646,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.