Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18109
Назва: Транспортна реклама як форма динамічної візуальної комунікації: рівні проєктування
Інші назви: Transit advertising as a form of dynamic visual communication: the levels of the design
Автори: Скляренко, Наталія
Колосніченко, Марина
Ключові слова: динамічна візуальна комунікація
транспортна (транзитна) реклама
середовище
інтеграція
дизайн-система
dynamic visual communication
transport (transit) advertising
environment
integration
design-system
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Скляренко Н. Транспортна реклама як форма динамічної візуальної комунікації: рівні проєктування / Н. Скляренко, М. Колосніченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 87-90.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розкрито сутність рівнів проєктування транспортної реклами як форми динамічної візуальної комунікації в умовах мінливого середовища. На основі системного підходу виділено предметно-просторовий, антропосоціальний та середовищний рівні візуальної комунікації. Охарактеризовано способи формування інтегрованих дизайн-систем на кожному з рівнів, що сприяють гармонізації взаємодії людини із зовнішньою рекламою, транспортом, природним та штучним середовищем.
The study shows the essence of the levels of the design of the transit advertising in the conditions of the variable environment. We mean that the transit advertising is a form of the dynamic visual communication. The subject-spatial, anthroposocial and environmental levels of the visual communication were highlighted based on the system approach. The ways of forming of the integrated design-systems on each level provide the harmonization of communication of a human with outdoor advertising, transport, natural and artificial environment. We consider the dynamic visual communication is the process of increasing the perception efficiency due to the emotionality and immersion, which contribute to create of the new way of designing.
DOI: 10.30857/18109
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18109
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2021_V2_P087-090.pdf615,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.