Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18182
Title: Інформаційні технології в контексті мистецької та дизайн-освіти часового континууму 20-их років ХХІ ст.
Other Titles: Information technologies in the context of artistic and design education as of 20s of the XXI century
Authors: Дубова-Страшевська, Маріанна
Keywords: навчально-методичний процес
художні дисципліни
дизайн-освіта
інформаційні технології
educational and methodological process
artistic disciplines
design education
information technologies
Issue Date: 2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Дубова-Страшевська М. Інформаційні технології в контексті мистецької та дизайн-освіти часового континууму 20-их років ХХІ ст. / М. Дубова-Страшевська // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 335-338.
Abstract: У навчально-методичному контенті художніх дисциплін, які є базовими та спорідненими в комплексній дизайн-освіті, періодично повстають непередбачувані виклики. Своєчасне та генеративне реагування дозволяє підтримувати системний підхід мистецько-освітньої сфери. Дистанційна освіта, яка стала вимушеною та "пріоритетною" в часі загальносвітової пандемії COVID, вносить глобальні зміни до процесів викладання певних дисциплін. У випадку з дизайном ми отримали абсолютно нові виклики, а відтак і нові запити на удосконалення навчального процесу та застосування інформаційних технологій більш диференційовано та у прикладному напрямку.
The unforeseen challenges are periodically arising in educational and methodological content of artistic disciplines, which can be defined as basic and related within the comprehensive design education. The timely and generative reaction enables the possibility of supporting the systematic approach to artistic and educational sphere. The distance education, which has become compulsory and "top-priority" during the worldwide COVID pandemic, introduces global changes to the processes of teaching certain disciplines. With respect to design we have encountered the brand-new challenges and, therefore, new requests to improve the educational process and implement information technologies in a more differentiated manner and in the applied direction.
DOI: 10.30857/18182
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18182
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD2021_V2_P335-338.pdf626,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.