Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18185
Title: Современные методы проектирования образовательных учреждений как неотъемлемая часть педагогических технологий в образовательном процессе
Other Titles: Modern methods of designing educational institutions as an integral part of pedagogical technologies in the educational process
Authors: Костеневич, Егор
Хасеневич, Мария
Keywords: образовательная система
проектирование индивидуальных зданий
типовое проектирование
авторские методики обучения
современные образовательные технологии
игровые технологии
educational system
design of individual buildings
standard design
author's teaching methods
modern educational technologies
game technologies
Issue Date: 2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Костеневич Е. Современные методы проектирования образовательных учреждений как неотъемлемая часть педагогических технологий в образовательном процессе / Е. Костеневич, М. Хасеневич // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 347-350.
Abstract: Исследуются функциональные и эстетические особенности планировки образовательных учреждений и их возможности в усовершенствовании доступности и качества образовательного процесса. Приведен анализ игровой педагогической технологии, как современной составляющей процессов обучения.
The functional and aesthetic features of the layout of educational institutions and their possibilities in improving the accessibility and quality of the educational process are investigated. The analysis of the game pedagogical technology as a modern component of the learning processes is given.
DOI: 10.30857/18185
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18185
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD2021_V2_P347-350.pdf744,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.