Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18187
Назва: Фірмовий стиль як основа комунікаційної політики компанії
Інші назви: Corporate style as the basis of the company's communication policy
Автори: Пономаренко, Ігор Віталійович
Баландюк, Андрій
Ключові слова: брендбук
маркетинг
комунікації
фірмовий стиль
цільова аудиторія
brand book
marketing
communications
corporate identity
target audience
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Пономаренко І. В. Фірмовий стиль як основа комунікаційної політики компанії / І. В. Пономаренко, А. Баландюк // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 355-357.
Короткий огляд (реферат): Представлено тeopeтичнi ocнoви розробки фірмового стилю компанії. Доведено ефективність використання графічних елементів як компонентів, що орієнтуються на впізнаваність компанії серед конкурентів. Розкрито основні характеристики фірмового стилю, які орієнтовані на максимізацію ефективності маркетингової кампанії. Представлено основні графічні елементи, які входять до складу фірмового стилю компанії. Розкрито сутність брендбуку, який застосовується для надання рекомендацій стосовно ефективного використання фірмового стилю на усіх етапах роботи компанії.
Theoretical bases of development of the company corporate style are presented. The efficiency of using graphic elements as components that focus on the recognizability of the company among competitors is proved. The main characteristics of corporate identity are revealed, which are focused on maximizing the effectiveness of the marketing campaign. The main graphic elements that are part of the company's corporate identity are presented. The essence of the brand book, which is used to provide recommendations for the effective use of corporate style at all stages of the company.
DOI: 10.30857/18187
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18187
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2021_V2_P355-357.pdf524,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.