Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18191
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧепелюк, Олена-
dc.contributor.authorЗінченко, Анастасія-
dc.date.accessioned2021-07-22T14:55:03Z-
dc.date.available2021-07-22T14:55:03Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧепелюк О. Перспективи використання візуальних інструментів при формуванні навчального контенту / О. Чепелюк, А. Зінченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 368-370.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18191-
dc.description.abstractВ роботі проведено порівняльний аналіз форм навчання й різних видів навчальних занять за особливостями візуальної комунікації. Використання результатів аналізу дозволить в майбутньому визначити принципи формування візуальної складової навчання для підвищення його якості. Визначено, що перспективним є асинхронний формат навчання в віртуальному просторі. Найперспективнішим видом навчальних занять є відео лекції з додаванням графічних елементів. Їх грамотне використання дозволить лекторові полегшити орієнтування в візуальному матеріалі і керувати концентрацією та перемиканням уваги особи, що навчається, і в перспективі забезпечуватиме високий рівень розуміння і запам'ятовування інформації.uk
dc.description.abstractThe comparative analysis of forms of training and different types of training sessions on features of visual communication is carried out in the work. Using the results of the analysis will allow in the future to determine the principles of formation of the visual component of learning to improve its quality. It is determined that the asynchronous format of learning in cyberspace is promising. The most promising type of training is video lectures with the addition of graphic elements. Their competent use will allow the lecturer to facilitate orientation in the visual material and control the concentration and switching of the learner's attention and in the long run will provide a high level of understanding and memorization of information.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectформи навчанняuk
dc.subjectвізуальні комунікаціїuk
dc.subjectасинхронний формат навчанняuk
dc.subjectсинхронний формат навчанняuk
dc.subjectвідео лекціїuk
dc.subjectforms of educationuk
dc.subjectvisual communicationsuk
dc.subjectasynchronous format of traininguk
dc.subjectsynchronous format of traininguk
dc.subjectvideo lecturesuk
dc.titleПерспективи використання візуальних інструментів при формуванні навчального контентуuk
dc.title.alternativeProspects of using visual instruments in the formation of educational contentuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorChepelyuk, O.-
local.contributor.altauthorZinchenko, A.-
local.identifier.doi10.30857/18191-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-04-22-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПідприємницькі аспекти дизайн-діяльностіuk
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2021_V2_P368-370.pdf538,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.