Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18191
Назва: Перспективи використання візуальних інструментів при формуванні навчального контенту
Інші назви: Prospects of using visual instruments in the formation of educational content
Автори: Чепелюк, Олена
Зінченко, Анастасія
Ключові слова: форми навчання
візуальні комунікації
асинхронний формат навчання
синхронний формат навчання
відео лекції
forms of education
visual communications
asynchronous format of training
synchronous format of training
video lectures
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Чепелюк О. Перспективи використання візуальних інструментів при формуванні навчального контенту / О. Чепелюк, А. Зінченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 368-370.
Короткий огляд (реферат): В роботі проведено порівняльний аналіз форм навчання й різних видів навчальних занять за особливостями візуальної комунікації. Використання результатів аналізу дозволить в майбутньому визначити принципи формування візуальної складової навчання для підвищення його якості. Визначено, що перспективним є асинхронний формат навчання в віртуальному просторі. Найперспективнішим видом навчальних занять є відео лекції з додаванням графічних елементів. Їх грамотне використання дозволить лекторові полегшити орієнтування в візуальному матеріалі і керувати концентрацією та перемиканням уваги особи, що навчається, і в перспективі забезпечуватиме високий рівень розуміння і запам'ятовування інформації.
The comparative analysis of forms of training and different types of training sessions on features of visual communication is carried out in the work. Using the results of the analysis will allow in the future to determine the principles of formation of the visual component of learning to improve its quality. It is determined that the asynchronous format of learning in cyberspace is promising. The most promising type of training is video lectures with the addition of graphic elements. Their competent use will allow the lecturer to facilitate orientation in the visual material and control the concentration and switching of the learner's attention and in the long run will provide a high level of understanding and memorization of information.
DOI: 10.30857/18191
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18191
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2021_V2_P368-370.pdf538,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.