Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18233
Название: Hype as a way to promote a personal brand in the cultural space
Авторы: Василенко, Анастасія Юріївна
Тугаєнко, В. М.
Дата публикации: 2021
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Василенко А. Ю. Hype as a way to promote a personal brand in the cultural space / А. Ю. Василенко, В. М. Тугаєнко // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей VI Всеукр. наук.-практ. конф., м. Київ, 6 квітня 2021 р. / за заг. ред. Ю. А. Бондарчук. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 72-75.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18233
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Располагается в коллекциях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ITPF2021_P072-075.pdf588,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.