Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18647
Название: Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства
Авторы: Євсейцева, О. С.
Гладка, С. І.
Дата публикации: 2021
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Євсейцева О. С. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства / О. С. Євсейцева, С. І. Гладка // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей II Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2021 року. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 83-85.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18647
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IMPER2021_P083-085.pdf193,14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.