Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18650
Название: Воронка продажів як аналітичний інструмент управління бізнесом
Авторы: Сова, Р. О.
Дата публикации: 2021
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Сова Р. О. Воронка продажів як аналітичний інструмент управління бізнесом / Р. О. Сова // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей II Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2021 року. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 89-91.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18650
Располагается в коллекциях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IMPER2021_P089-091.pdf159,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.