Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18652
Title: User Experience Design – мистецтво і наука створення позитивних емоцій через взаємодію з продуктом
Authors: Юркевич, Т. В.
Євсейцева, О. С.
Issue Date: 2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Юркевич Т. В. User Experience Design – мистецтво і наука створення позитивних емоцій через взаємодію з продуктом / Т. В. Юркевич, О. С. Євсейцева // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей II Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2021 року. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 93-95.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18652
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER2021_P093-095.pdf146,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.