Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18683
Название: Фактори ефективності просування бізнесу у соціальних мережах
Авторы: Збарживецька, В. Б.
Біловодська, О. А.
Дата публикации: 2021
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Збарживецька В. Б. Фактори ефективності просування бізнесу у соціальних мережах / В. Б. Збарживецька, О. А. Біловодська // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей II Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, м. Київ, 25 березня 2021 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 23-24.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18683
Располагается в коллекциях:Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
DOMIN2021_P023-024.pdf284,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.