Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18929
Название: Напрями реалізації інтегративного підходу у навчанні математики в університеті
Авторы: Нестеренко, Ольга Борисівна
Острожинський, Валентин Євгенович
Ключевые слова: інтегрований підхід
математика
навчальний процес
інтегроване навчання
Дата публикации: июн-2021
Издательство: European Scientific Platform
Библиографическое описание: Острожинський В. Є. Напрями реалізації інтегративного підходу у навчанні математики в університеті / В. Є. Острожинський ; наук. кер. О. Б. Нестеренко // The current state of development of world science: characteristics and features : collection of scientific papers "SCIENTIA" with proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference, Lisbon, Portuguese Republic, June 4, 2021. – Vol. 2. – Lisbon, Portuguese Republic : European Scientific Platform, 2021. – P. 71-72.
Краткий осмотр (реферат): Впровадження інтегративного підходу в навчальному процесі під час вивчення розділів математики сприяє глибшому усвідомленню студентами суті введених математичних понять та розумінню їх прикладного застосування, допомагає зрозуміти причинно-наслідкові зв’язки теоретичного матеріалу, виникнення та побудову певних теорій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18929
Faculty: Інститут інженерії та інформаційних технологій
Department: Кафедра прикладної фізики та вищої математики
Располагается в коллекциях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра прикладної фізики та вищої математики (ПФВМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
P071-072.pdf945,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.