Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18929
Назва: Напрями реалізації інтегративного підходу у навчанні математики в університеті
Автори: Нестеренко, Ольга Борисівна
Острожинський, Валентин Євгенович
Ключові слова: інтегрований підхід
математика
навчальний процес
інтегроване навчання
Дата публікації: чер-2021
Видавництво: European Scientific Platform
Бібліографічний опис: Острожинський В. Є. Напрями реалізації інтегративного підходу у навчанні математики в університеті / В. Є. Острожинський ; наук. кер. О. Б. Нестеренко // The current state of development of world science: characteristics and features : collection of scientific papers "SCIENTIA" with proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference, Lisbon, Portuguese Republic, June 4, 2021. – Vol. 2. – Lisbon, Portuguese Republic : European Scientific Platform, 2021. – P. 71-72.
Короткий огляд (реферат): Впровадження інтегративного підходу в навчальному процесі під час вивчення розділів математики сприяє глибшому усвідомленню студентами суті введених математичних понять та розумінню їх прикладного застосування, допомагає зрозуміти причинно-наслідкові зв’язки теоретичного матеріалу, виникнення та побудову певних теорій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18929
Faculty: Інститут інженерії та інформаційних технологій
Department: Кафедра прикладної фізики та вищої математики
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра прикладної фізики та вищої математики (ПФВМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
P071-072.pdf945,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.