Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19050
Название: Логотип як засіб формування образу косметичної компанії
Авторы: Дергунова, О. О.
Токар, Г. М.
Луцкер, Т. В.
Ключевые слова: логотип
дизайн
графіка
Дата публикации: мая-2021
Издательство: Херсонський національний технічний університет
Библиографическое описание: Дергунова О. О. Логотип як засіб формування образу косметичної компанії / О. О. Дергунова, Г. М. Токар, Т. В. Луцкер // Стан і перспективи розвитку хімічної, харчової та парфумерно-косметичної галузей промисловості : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Херсон, 21 травня 2021 року. – Херсон : ХНТУ, 2021. – С. 26-28.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено особливості дизайну логотипа як елементу фірмового стилю косметичної компанії. Узагальнено вимоги до логотипу при його створенні. Проведено аналіз фірмового стилю зарубіжного та українського ринку косметики. Описано етапи розробки сучасного впізнаваного та лаконічного логотипу та запропоновано його варіанти для бренду української косметичної компанії "VESNA".
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19050
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Располагается в коллекциях:Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Токар_Дергунова.pdf237,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.