Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19050
Title: Логотип як засіб формування образу косметичної компанії
Authors: Дергунова, О. О.
Токар, Г. М.
Луцкер, Т. В.
Keywords: логотип
дизайн
графіка
Issue Date: May-2021
Publisher: Херсонський національний технічний університет
Citation: Дергунова О. О. Логотип як засіб формування образу косметичної компанії / О. О. Дергунова, Г. М. Токар, Т. В. Луцкер // Стан і перспективи розвитку хімічної, харчової та парфумерно-косметичної галузей промисловості : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Херсон, 21 травня 2021 року. – Херсон : ХНТУ, 2021. – С. 26-28.
Abstract: Досліджено особливості дизайну логотипа як елементу фірмового стилю косметичної компанії. Узагальнено вимоги до логотипу при його створенні. Проведено аналіз фірмового стилю зарубіжного та українського ринку косметики. Описано етапи розробки сучасного впізнаваного та лаконічного логотипу та запропоновано його варіанти для бренду української косметичної компанії "VESNA".
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19050
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Appears in Collections:Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Токар_Дергунова.pdf237,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.