Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19485
Назва: Educational innovations of G. Skovorody on the basis of the moral and worldvising principle of self-knowledge
Інші назви: Освітні нововведення Г. Сковороди на основі екзистенційного принципу самопізнання
Автори: Mnozhynska, Ruslana
Kapliuk, N. A.
Ключові слова: self-knowledge
justice
self-education
independent thinking
self-immersion
inner man
самопізнання
справедливість
самоосвіта
самостійне мислення
самозаглибленість
внутрішня людина
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Mnozhynska R. V. Educational innovations of G. Skovorody on the basis of the moral and worldvising principle of self-knowledge / R. V. Mnozhynska, N. A. Kapliuk // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 21-27.
Короткий огляд (реферат): The article considers Skovoroda's educational innovations, which fully correspond to the current innovative educational principle – active personalized learning based on the development of critical thinking, creativity, curiosity, ingenuity, perseverance, mutual understanding. The study is based on the analysis of primary sources – the works of G. Skovoroda, which address the introduction of innovative discoveries and methods in the educational process, in particular – to understand earthly nature and realize their place in nature, culture, world and voluntarily implement the life program of his soul. The basic approaches in the course of preparing students for the process of self-knowledge and self-education, for independent acquisition of true effective knowledge, as well as for living in justice with an awareness of duty and responsibility are outlined.
В статті розглянуто освітні нововведення Г. Сковороди, які цілком відповідають нинішньому інноваційному освітньому принципу – активному персоналізованому навчанню на основі розвитку критичного мислення, креативності, допитливості, винахідливості, наполегливості, взаєморозуміння. Дослідження проведено на основі аналізу першоджерел – творів Г. Сковороди, які торкаються питань введення інноваційних знахідок та методів у навчальний процес, зокрема, осягнути земну природу й усвідомити своє місце в природі, культурі, світі та власною волею здійснити життєву програму своєї душі. Викладено основні підходи, які необхідні у ході підготовки студентів до процесу самопізнання та самоосвіти, до самостійного здобування істинних дієвих знань а також – до життя по справедливості з усвідомленням обов’язку та відповідальності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19485
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії та культурології (ФК)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2021_V1_P021-027.pdf219,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.