Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19495
Title: Нормативні й педагогічні чинники впровадження інклюзивної освіти у закладі середньої освіти
Other Titles: Normative and pedagogical factors of introduction of inclusive education in secondary education institution
Authors: Крючкова, С. С.
Кучер, С. Л.
Keywords: інклюзивна освіта
інклюзія
особливі освітні потреби
inclusive education
inclusion
special educational needs
Issue Date: 2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Крючкова С. С. Нормативні й педагогічні чинники впровадження інклюзивної освіти у закладі середньої освіти / С. С. Крючкова, С. Л. Кучер // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 77-81.
Abstract: Розглянуто особливості застосування нормативних засад інклюзивного навчання, сильні та слабкі сторони інклюзивного підходу до освіти, наводяться тези, що відбивають чинники, які впливають на реалізацію інклюзії в Україні. Сформульовано основні вимоги, з точки зору педагогіки та психології, до інклюзивного освітнього середовища для організації навчальної діяльності учнів та діагностики її результатів.
Peculiarities of application of inclusive teaching methods, strengths and weaknesses of inclusive approach to education are considered. Theses reflecting the factors influencing the implementation of inclusion in Ukraine are given. The basic requirements for inclusive educational environment, from the point of view of pedagogy and psychology, which are was formulated, in particular to organize students' learning activities and diagnose its results.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19495
Appears in Collections:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2021_V1_P077-081.pdf206,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.