Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19504
Назва: Інновації у професійній підготовці фахівців швейної галузі
Інші назви: Innovations in professional training of sewing industry specialists
Автори: Пустова, Н. О.
Шпетна, А. В.
Деркач, Т. М.
Шугайло, Я. В.
Ключові слова: професійна освіта
швейна галузь
циркулярна економіка
апсайклінг
креативність
vocational education
sewing industry
circular economy
upcycling
creativity
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Інновації у професійній підготовці фахівців швейної галузі / Н. О. Пустова, А. В. Шпетна, Т. М. Деркач, Я. В. Шугайло // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 124-129.
Короткий огляд (реферат): У статті описано проблеми підготовки майбутніх фахівців професійної освіти, технологів та дизайнерів швейної галузі, що пов’язані з необхідністю формування у студентів компетентностей для роботи в умовах циркулярної економіки. Досліджено ставлення студентів до апсайклінгу та виявлено фактори, що впливають на частоту застосування відповідних технік. Визначені особисті мотиви студентів-технологів та дизайнерів щодо їх участі у діяльності, пов'язаної з переробкою відходів. Опитані студенти погано розуміють, які вигоди може надати апсайклінг. Серед компетентностей в освітніх (освітньо-професійних програмах) програмах з технологій та дизайну відсутня компетентність креативності, яка є ключовою для опанування технологій апсайклінгу. Наведено приклади впровадження змін у навчальні програми фахових дисциплін, спрямованих на формування креативності.
The article describes the problems of training future professionals in vocational education, technologists, and designers of the sewing industry, which are related to forming students' competencies for their working in a circular economy. The attitude of students to upcycling and factors that affect the frequency of application of appropriate techniques were investigated. The personal motives of students-technologists and designers concerning their participation in the activity connected with the processing of wastes are defined. The surveyed students have a poor understanding of the benefits of upcycling. Among the competencies in educational (educational-professional programs) programs in technology and design, there is no competence of creativity, which is key to mastering upcycling technologies. Examples of changes in the curricula of professional disciplines aimed at the formation of creativity are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19504
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2021_V1_P124-129.pdf249,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.