Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалака, М. П.-
dc.contributor.authorКвіта, Г. М.-
dc.date.accessioned2022-05-13T14:35:21Z-
dc.date.available2022-05-13T14:35:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГалака М. П. Методи підвищення ефективності продажів на основі аналітичних компонентів інтернет-маркетингу / М. П. Галака, Г. М. Квіта // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 91-95.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19583-
dc.description.abstractВ статті розкривається поняття інтернет-маркетингу як персоналізованого підходу до потенційного споживача під час продажу через інтернет-сайти та до ведення бізнесу офлайн. Ефективність інтернет-маркетингу можлива лише при включенні до його складу сучасних компонентів, вкладених у розробку конкурентоспроможної стратегії. У рамках дослідження існуючих елементів інтернет-маркетингу докладно розглянуто основні показники web-аналітики, включаючи її аналітичний цикл. Визначено завдання, які маркетологи можуть успішно вирішувати за допомогою інструментів та сервісів web-аналітики.uk
dc.description.abstractThe article reveals the concept of internet marketing as a personalized approach to the potential consumer in online and offline sales. The efficiency of Internet marketing can be achieved only through the introduction of modern components aimed at developing a competitive strategy. As part of the study of the existing elements of Internet marketing the authors consider the main indicators of web analytics, including its analytical cycle. The problems that marketers can successfully solve with the help of data obtained from web analytics, as well as the tools and services of web analytics are defined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectweb-аналітикаuk
dc.subjectоптимізація сайтуuk
dc.subjectInternet marketinguk
dc.subjectweb analyticsuk
dc.subjectwebsite optimizationuk
dc.titleМетоди підвищення ефективності продажів на основі аналітичних компонентів інтернет-маркетингуuk
dc.title.alternativeMethods of improving sales efficiency on the basis of analytical components of Internet marketinguk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorGalaka, M.-
local.contributor.altauthorKvita, G.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-11-18-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в бізнесіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2021_V2_P091-095.pdf266,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.