Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19583
Title: Методи підвищення ефективності продажів на основі аналітичних компонентів інтернет-маркетингу
Other Titles: Methods of improving sales efficiency on the basis of analytical components of Internet marketing
Authors: Галака, М. П.
Квіта, Г. М.
Keywords: інтернет-маркетинг
web-аналітика
оптимізація сайту
Internet marketing
web analytics
website optimization
Issue Date: 2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Галака М. П. Методи підвищення ефективності продажів на основі аналітичних компонентів інтернет-маркетингу / М. П. Галака, Г. М. Квіта // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 91-95.
Abstract: В статті розкривається поняття інтернет-маркетингу як персоналізованого підходу до потенційного споживача під час продажу через інтернет-сайти та до ведення бізнесу офлайн. Ефективність інтернет-маркетингу можлива лише при включенні до його складу сучасних компонентів, вкладених у розробку конкурентоспроможної стратегії. У рамках дослідження існуючих елементів інтернет-маркетингу докладно розглянуто основні показники web-аналітики, включаючи її аналітичний цикл. Визначено завдання, які маркетологи можуть успішно вирішувати за допомогою інструментів та сервісів web-аналітики.
The article reveals the concept of internet marketing as a personalized approach to the potential consumer in online and offline sales. The efficiency of Internet marketing can be achieved only through the introduction of modern components aimed at developing a competitive strategy. As part of the study of the existing elements of Internet marketing the authors consider the main indicators of web analytics, including its analytical cycle. The problems that marketers can successfully solve with the help of data obtained from web analytics, as well as the tools and services of web analytics are defined.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19583
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2021_V2_P091-095.pdf266,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.