Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20141
Название: Selection of the main characteristics in the development of advertising heroes in the tendentious conditions of the multilingual and multicultural world
Авторы: Tuhaienko, Victoria
Diadenko, Daria
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Diadenko D. Selection of the main characteristics in the development of advertising heroes in the tendentious conditions of the multilingual and multicultural world / D. Diadenko ; scient. supervisor V. Tuhaienko // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей VII Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 5 квітня 2022 р. / за заг. ред. Ю. А. Бондарчук. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 106-109.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20141
Располагается в коллекциях:Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ITPF_2022_P106-109.pdf257,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.