Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20243
Название: Адаптація маркетингових стратегій до особливостей різних поколінь споживачів
Авторы: Пономаренко, Ігор Віталійович
Бугас, В.
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Пономаренко І. В. Адаптація маркетингових стратегій до особливостей різних поколінь споживачів / І. В. Пономаренко, В. Бугас // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації" : тези доповідей, м. Київ, 7 жовтня 2022 року. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 112-113.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20243
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PIONBUG_2022_P112-113.pdf588,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.