Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 51-60 из 62.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Фірмовий стиль як основа бренду спортивної командиЄжова, О. В.; Парасіч, Анна; Семчук, Анастасія
2021Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендівПономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
2022Туристична послуга як специфічний об’єкт брендингуКостинець, В. В.; Юрченко, М. М.
2023Концепції для конструювання ідентичності бренду сучасних компанійКуценко, Анастасія; Пустовіт, Марина; Васильєва, Олена
2023Колір в графічному дизайні як спосіб впливу на споживачаКуценко, Анастасія; Тимченко, Єлизавета
2023Створення брендового образу персонажа для стікерпакаДжевага, Григорій; Мартиненко, Євгеній
2023Айдентика та її значення при розробці фірмового стилю української галереї сучасного мистецтваШаура, Аліна; Ярошевець, Олена; Сидоренко, Юлія; Маслєннікова, Вікторія; Ніколайчук, Поліна
2022Development and peculiarities of branding in military timeDoroshenko, A.; Zagarna, D.; Lemishko, D.; Ievseitseva, Olena
2022Кодована інформація як інноваційний засіб у дизайні рекламиВоробчук, М. С.; Пашкевич, Калина; Яковлєв, Микола; Скляренко, Наталія
2022Ребрендинг та елементи айдентики біосферного заповідника "Асканія Нова"Батрак, Вадим; Климович, Ольга; Хиневич, Р. В.; Довженко, Ірина