Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20515
Название: Формування іміджу підприємства засобами реклами в сучасних умовах
Авторы: Невмержицька, М. В.
Харченко, Т. О.
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Невмержицька М. В. Формування іміджу підприємства засобами реклами в сучасних умовах / М. В. Невмержицька, Т. О. Харченко // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 10 червня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 161-165.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20515
Располагается в коллекциях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IMPER_2022_V2_P161-165.pdf261,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.