Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20515
Title: Формування іміджу підприємства засобами реклами в сучасних умовах
Authors: Невмержицька, М. В.
Харченко, Т. О.
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Невмержицька М. В. Формування іміджу підприємства засобами реклами в сучасних умовах / М. В. Невмержицька, Т. О. Харченко // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 10 червня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 161-165.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20515
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2022_V2_P161-165.pdf261,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.