Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20517
Название: Трансформація цифрового маркетингу під впливом COVID-19
Авторы: Пономаренко, Ігор Віталійович
Мельник, М. О.
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Пономаренко І. В. Трансформація цифрового маркетингу під впливом COVID-19 / І. В. Пономаренко, М. О. Мельник // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 10 червня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 169-171.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20517
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IMPER_2022_V2_P169-171.pdf250,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.