Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20517
Title: Трансформація цифрового маркетингу під впливом COVID-19
Authors: Пономаренко, Ігор Віталійович
Мельник, М. О.
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Пономаренко І. В. Трансформація цифрового маркетингу під впливом COVID-19 / І. В. Пономаренко, М. О. Мельник // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 10 червня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 169-171.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20517
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2022_V2_P169-171.pdf250,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.