Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20586
Назва: Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствах
Інші назви: Основные принципы стратегического маркетингового планирования на предприятиях
Basic principles of strategic marketing planning business
Автори: Євсейцева, О. С.
Духніч, С. Є.
Ключові слова: стратегія
стратегічне управління
маркетингова стратегія
стратегічне маркетингове планування
стратегия
стратегическое управление
маркетинговая стратегия
стратегическое маркетинговое планирование
strategy
strategic management
marketing strategy
strategic marketing planning
Дата публікації: кві-2017
Бібліографічний опис: Духніч С. Є. Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствах / С. Є. Духніч ; наук. кер. О. С. Евсейцева // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". – 2017. – № 5 (27). – С. 120-122.
Source: Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"
International scientific journal "Internauka"
Международный научный журнал "Интернаука"
Короткий огляд (реферат): В даній статті розглядається термінологія стратегічного маркетингового планування та проводиться оцінка основних принципів побудови стратегічного плану маркетингу на торгово-промислових підприємствах.
В данной статье рассматривается терминология стратегического маркетингового планирования и проводится оценка основных принципов построения стратегического маркетингового плана на торгово-промышленных предприятиях.
This article focuses on the terminology of strategic marketing planning and assesses the basic principles of strategic marketing plan for commercial and industrial enterprises. Formation of strategic planning processes is described, both theoretically and justified on practical experience obtained from the samples documented marketing plans of Ukrainian enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20586
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2520-2057
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
150589354722_P120-122.pdf171,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.