Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20587
Назва: Організація маркетингових досліджень в банках України
Інші назви: Организация маркетинговых исследований в банках Украины
Organization of marketing research in Ukraine banks
Автори: Євсейцева, О. С.
Мороз, І. О.
Ключові слова: маркетингові дослідження
організація маркетингових досліджень
банківська конкуренція
дизайн маркетингового дослідження
маркетинговые исследования
организация маркетинговых исследований
банковская конкуренция
дизайн маркетингового исследования
market research
realization of market research
bank's competition
design of marketing research
Дата публікації: кві-2017
Бібліографічний опис: Мороз І. О. Організація маркетингових досліджень в банках України / І. О. Мороз ; наук. кер. О. С. Евсейцева // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". – 2017. – № 5 (27). – С. 129-131.
Source: Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"
International scientific journal "Internauka"
Международный научный журнал "Интернаука"
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність та етапи проведення маркетингових досліджень в банку, досліджено особливості організації маркетингових досліджень в банках України, визначено нові підходи у проведенні маркетингових досліджень в банках.
Раскрыты сущность и этапы проведения маркетинговых исследований в банке, исследованы особенности организации маркетинговых исследований в банках Украины, определены новые подходы в проведении маркетинговых исследований в банках.
The article reveals the essence and the main stages of marketing research in the bank, the features of marketing research in banks of Ukraine were investigated, the new approaches in conducting market research in banks have been defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20587
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2520-2057
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
150589354722_P129-131.pdf103,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.