Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20641
Название: Використання маркетингової діагностики в управлінні матеріальними потоками
Другие названия: Diagnostic use of marketingas material flows management
Использование маркетинговой диагностики в управлении материальными потоками
Авторы: Євсейцева, О. С.
Ключевые слова: маркетингова діагностика
матеріальні потоки
конкурентоспроможність продукції
ринкова вартість
marketing diagnostics
material flows
product competitiveness
market value
маркетинговая диагностика
материальные потоки
конкурентноспособность продукции
рыночная стоимость
Дата публикации: 2010
Библиографическое описание: Євсейцева О. С. Використання маркетингової діагностики в управлінні матеріальними потоками / О. С. Євсейцева // Економічні науки. Серія "Економіка та менеджмент" : збірник наукових праць. Луцький національний технічний університет. – 2010. – Вип. 7 (26), Ч. 4. – С. 142-150.
Source: Економічні науки. Серія "Економіка та менеджмент" : збірник наукових праць. Луцький національний технічний університет
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтуванно доцільність застосування маркетингової діагностики при формуванні і управлінні матеріальними потоками, яке дозволить підвищити конкурентоспроможність продукції і, як наслідок, надасть можливість постійно збільшувати ринкову вартість промислових підприємств.
Expediency marketing diagnostic use in the formation and management of material flows that will improve competitiveness and, consequently, will provide opportunity to increase the market value of industrial enterprises.
Обоснование целесообразности применения маркетинговой диагностики при формировании и управлении материальными потоками, которое позволит повысить конкурентоспособность продукции и, как следствие, даст возможность постоянно увеличивать рыночную стоимость промышленных предприятий.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20641
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4.pdf431,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.