Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20641
Назва: Використання маркетингової діагностики в управлінні матеріальними потоками
Інші назви: Diagnostic use of marketingas material flows management
Использование маркетинговой диагностики в управлении материальными потоками
Автори: Євсейцева, О. С.
Ключові слова: маркетингова діагностика
матеріальні потоки
конкурентоспроможність продукції
ринкова вартість
marketing diagnostics
material flows
product competitiveness
market value
маркетинговая диагностика
материальные потоки
конкурентноспособность продукции
рыночная стоимость
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Євсейцева О. С. Використання маркетингової діагностики в управлінні матеріальними потоками / О. С. Євсейцева // Економічні науки. Серія "Економіка та менеджмент" : збірник наукових праць. Луцький національний технічний університет. – 2010. – Вип. 7 (26), Ч. 4. – С. 142-150.
Source: Економічні науки. Серія "Економіка та менеджмент" : збірник наукових праць. Луцький національний технічний університет
Короткий огляд (реферат): Обґрунтуванно доцільність застосування маркетингової діагностики при формуванні і управлінні матеріальними потоками, яке дозволить підвищити конкурентоспроможність продукції і, як наслідок, надасть можливість постійно збільшувати ринкову вартість промислових підприємств.
Expediency marketing diagnostic use in the formation and management of material flows that will improve competitiveness and, consequently, will provide opportunity to increase the market value of industrial enterprises.
Обоснование целесообразности применения маркетинговой диагностики при формировании и управлении материальными потоками, которое позволит повысить конкурентоспособность продукции и, как следствие, даст возможность постоянно увеличивать рыночную стоимость промышленных предприятий.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20641
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf431,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.