Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21107
Название: Дизайн-проєктування корпоративного героя як елементу фірмового стилю компанії
Другие названия: Stages of design-design of corporate hero as an element of corporate style of the company
Авторы: Головчанська, Євгенія
Копицяк, Крістіна
Ключевые слова: корпоративний герой
фірмовий стиль
дитяча аудиторія
колір
емоції
corporate hero
corporate style
children's audience
color
emotions
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Головчанська Є. Дизайн-проєктування корпоративного героя як елементу фірмового стилю компанії / Є. Головчанська, К. Копицяк // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 71-74.
Краткий осмотр (реферат): Представлено результати розгляду основних переваг та вдалих методів створення корпоративного героя, на прикладі вже всім відомих аналогів, які стали успішні завдяки своїм персонажам. Розглянуто особливості сприйняття герою дитячою аудиторією, проаналізувавши їх психологію.
The results of consideration of the main advantages and successful methods of creating a corporate hero are presented, on the example of already well-known analogues that have become successful due to their characters. The peculiarities of the perception of the hero by the children's audience are considered, having analyzed their psychology.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21107
Располагается в коллекциях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD_2022_V2_P071-074.pdf406,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.