Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21107
Назва: Дизайн-проєктування корпоративного героя як елементу фірмового стилю компанії
Інші назви: Stages of design-design of corporate hero as an element of corporate style of the company
Автори: Головчанська, Євгенія
Копицяк, Крістіна
Ключові слова: корпоративний герой
фірмовий стиль
дитяча аудиторія
колір
емоції
corporate hero
corporate style
children's audience
color
emotions
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Головчанська Є. Дизайн-проєктування корпоративного героя як елементу фірмового стилю компанії / Є. Головчанська, К. Копицяк // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 71-74.
Короткий огляд (реферат): Представлено результати розгляду основних переваг та вдалих методів створення корпоративного героя, на прикладі вже всім відомих аналогів, які стали успішні завдяки своїм персонажам. Розглянуто особливості сприйняття герою дитячою аудиторією, проаналізувавши їх психологію.
The results of consideration of the main advantages and successful methods of creating a corporate hero are presented, on the example of already well-known analogues that have become successful due to their characters. The peculiarities of the perception of the hero by the children's audience are considered, having analyzed their psychology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21107
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V2_P071-074.pdf406,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.