Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21133
Назва: Проблеми гендеру в сучасній пакувальній продукції
Інші назви: Gender problems in modern packaging products
Автори: Чуєва, Оксана
Компанієць, Павло
Ключові слова: дизайн упаковки
візуальні комунікації
стереотипи
гендерні характеристики
packaging design
visual communications
stereotypes
gender characteristics
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Чуєва О. Проблеми гендеру в сучасній пакувальній продукції / О. Чуєва, П. Компанієць // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 160-162.
Короткий огляд (реферат): Метою даного дослідження є аналіз проблеми гендеру в сучасній пакувальній продукції та визначення впливу усталених стереотипів на формування рекламних звернень на тлі змін, що відбуваються в сучасному світі. В ході дослідження виявлено коло проблем, пов’язаних з проєктною роботою та її поєднання з оновленими вимогами суспільства до означеної проблеми.
The purpose of this study is to analyze the problem of gender in modern packaging products and determine the impact of established stereotypes on the formation of advertising appeals against the background of changes in the modern world. The study identified a range of problems related to project work and its combination with the updated requirements of society to this problem.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21133
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V2_P160-162.pdf187,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.