Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21133
Title: Проблеми гендеру в сучасній пакувальній продукції
Other Titles: Gender problems in modern packaging products
Authors: Чуєва, Оксана
Компанієць, Павло
Keywords: дизайн упаковки
візуальні комунікації
стереотипи
гендерні характеристики
packaging design
visual communications
stereotypes
gender characteristics
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Чуєва О. Проблеми гендеру в сучасній пакувальній продукції / О. Чуєва, П. Компанієць // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 160-162.
Abstract: Метою даного дослідження є аналіз проблеми гендеру в сучасній пакувальній продукції та визначення впливу усталених стереотипів на формування рекламних звернень на тлі змін, що відбуваються в сучасному світі. В ході дослідження виявлено коло проблем, пов’язаних з проєктною роботою та її поєднання з оновленими вимогами суспільства до означеної проблеми.
The purpose of this study is to analyze the problem of gender in modern packaging products and determine the impact of established stereotypes on the formation of advertising appeals against the background of changes in the modern world. The study identified a range of problems related to project work and its combination with the updated requirements of society to this problem.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21133
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2022_V2_P160-162.pdf187,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.