Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22753
Название: Особливості використання електронних термінологічних словників у модульному середовищі освітнього процесу Київського національного університету технологій та дизайну
Другие названия: Features of the use of electronic terminological dictionaries in the modular environment of the educational process of Kyiv National University of Technologies and Design
Авторы: Мацерук, А. М.
Дзира, Іван Ярославович
Ключевые слова: електронні термінологічні словники
електронний освітній ресурс
термінологічна компетентність
термінологія
electronic terminological dictionaries
electronic educational resource
terminological competence
terminology
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Мацерук А. М. Особливості використання електронних термінологічних словників у модульному середовищі освітнього процесу Київського національного університету технологій та дизайну / А. М. Мацерук, І. Я. Дзира // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 39-43.
Краткий осмотр (реферат): У статті з’ясовано особливості використання електронних термінологічних словників як ефективного засобу формування термінологічної компетентності майбутніх фахівців у галузі культурних і креативних індустрій. Дано оцінку словникам, вміщеним до модульного середовища освітнього процесу КНУТД, на відповідність загальним вимогам. Також висвітлено їх основні параметри, досліджено склад, макро- та мікроструктуру, способи розміщення й пошуку слів тощо.
The article clarifies the peculiarities of using electronic terminological dictionaries as an effective means of forming the terminological competence of future specialists in the field of cultural and creative industries. Dictionaries included in the modular environment of the KNUTD educational process were assessed for compliance with general requirements. Their main parameters are also highlighted, composition, macro- and microstructure, ways of placing and searching for words, etc. are investigated.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22753
Располагается в коллекциях:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatyka2022_V1_P039-043.pdf204,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.