Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22753
Назва: Особливості використання електронних термінологічних словників у модульному середовищі освітнього процесу Київського національного університету технологій та дизайну
Інші назви: Features of the use of electronic terminological dictionaries in the modular environment of the educational process of Kyiv National University of Technologies and Design
Автори: Мацерук, А. М.
Дзира, Іван Ярославович
Ключові слова: електронні термінологічні словники
електронний освітній ресурс
термінологічна компетентність
термінологія
electronic terminological dictionaries
electronic educational resource
terminological competence
terminology
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Мацерук А. М. Особливості використання електронних термінологічних словників у модульному середовищі освітнього процесу Київського національного університету технологій та дизайну / А. М. Мацерук, І. Я. Дзира // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 39-43.
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано особливості використання електронних термінологічних словників як ефективного засобу формування термінологічної компетентності майбутніх фахівців у галузі культурних і креативних індустрій. Дано оцінку словникам, вміщеним до модульного середовища освітнього процесу КНУТД, на відповідність загальним вимогам. Також висвітлено їх основні параметри, досліджено склад, макро- та мікроструктуру, способи розміщення й пошуку слів тощо.
The article clarifies the peculiarities of using electronic terminological dictionaries as an effective means of forming the terminological competence of future specialists in the field of cultural and creative industries. Dictionaries included in the modular environment of the KNUTD educational process were assessed for compliance with general requirements. Their main parameters are also highlighted, composition, macro- and microstructure, ways of placing and searching for words, etc. are investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22753
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2022_V1_P039-043.pdf204,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.