Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22808
Title: Development and peculiarities of branding in military time
Other Titles: Розвиток та особливості брендингу у військовий час
Authors: Doroshenko, A.
Zagarna, D.
Lemishko, D.
Ievseitseva, Olena
Keywords: brand
national brand
national branding
military events
бренд
національний бренд
національний брендинг
військові події
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Development and peculiarities of branding in military time / A. Doroshenko, D. Zagarna, D. Lemishko, O. Ievseitseva // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 23-27.
Abstract: Considered the essence of one of the non-price methods of ensuring the competitiveness of products – branding. The concept of creating a new brand in wartime was analyzed. Brand attributes are characterized. It has been proven that branding is one of the most important resources of an enterprise, which ensures its competitiveness through the formation of consumer commitment and loyalty.
Розглянуто сутність одного з нецінових методів забезпечення конкурентоспроможності продукції – брендингу. Проаналізовано концепції створення нового бренду у військовий час. Охарактеризовано атрибути бренду. Доведено, що брендинг є одним з найважливіших ресурсів підприємства, що забезпечує його конкурентоспроможність за допомогою формування споживчої прихильності та лояльності.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22808
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2022_V2_P023-027.pdf728,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.