Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22838
Title: Оцінка ефективності бренд-менеджменту компанії
Other Titles: Assessment of the efficiency of the company's brand management
Authors: Титикало, В. С.
Невмержицька, С. М.
Keywords: бренд-менеджмент
оцінка ефективності бренд-менеджменту
капітал бренду
модель Аакера
brand management
assessment of brand management effectiveness
brand equity
Aaker's model
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Титикало В. С. Оцінка ефективності бренд-менеджменту компанії / В. С. Титикало, С. М. Невмержицька // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 200-204.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню основних сучасних підходів до оцінки ефективності бренд-менеджменту за сучасних умов розвитку. Досліджено сутність капіталу бренду. Запропоновано класифікацію ключових методів та моделей оцінки капіталу бренду. Проаналізовано сучасну модель оцінки капіталу бренду – модель Аакера.
The article is devoted to the study of the main modern approaches to evaluating the effectiveness of brand management under modern conditions of development. The essence of brand capital has been studied. A classification of key methods and models of brand equity assessment is proposed. The modern model of brand capital assessment – Aaker's model was analyzed.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22838
Appears in Collections:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2022_V2_P200-204.pdf704,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.