Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22838
Назва: Оцінка ефективності бренд-менеджменту компанії
Інші назви: Assessment of the efficiency of the company's brand management
Автори: Титикало, В. С.
Невмержицька, С. М.
Ключові слова: бренд-менеджмент
оцінка ефективності бренд-менеджменту
капітал бренду
модель Аакера
brand management
assessment of brand management effectiveness
brand equity
Aaker's model
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Титикало В. С. Оцінка ефективності бренд-менеджменту компанії / В. С. Титикало, С. М. Невмержицька // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 200-204.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню основних сучасних підходів до оцінки ефективності бренд-менеджменту за сучасних умов розвитку. Досліджено сутність капіталу бренду. Запропоновано класифікацію ключових методів та моделей оцінки капіталу бренду. Проаналізовано сучасну модель оцінки капіталу бренду – модель Аакера.
The article is devoted to the study of the main modern approaches to evaluating the effectiveness of brand management under modern conditions of development. The essence of brand capital has been studied. A classification of key methods and models of brand equity assessment is proposed. The modern model of brand capital assessment – Aaker's model was analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22838
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2022_V2_P200-204.pdf704,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.