Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 131-140 зі 237.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Новітні тенденції економічного регулювання інноваційного розвитку вищої освітиЛевченко, О. М.; Хаідура, Гані Мохамад
2015Успішна антикризова PR-кампанія: шприцева паніка навколо PepsiЯренко, А. В.; Плахотнюк, М. С.
2015Напрямки ефективного використання інноваційного потенціалуКоваль, Л. А.; Петрова, Т. В.
2015Директивний маркетинг як частина маркетингової політики підприємстваГригоревська, Олена Олександрівна; П'явка, В. Г.
2015Засоби підвищення ефективності маркетингової діяльностіГеселева, Н. В.; Верхушина, О. С.
2015Теорія масового обслуговування як інструмент підвищення ефективності діяльності компанійГеселева, Н. В.; Толстих, А. В.
2015Проблеми обліку товарів на малих підприємствахЗінченко, О. В.; Миненко, М. В.
2015Математичне моделювання в формуванні маркетингових стратегій підприємствГеселева, Н. В.; Головань, Х. В.
2015Оптимізація витрат на контекстну рекламуГеселева, Н. В.; Марченко, О. А.
2015Критерії конкурентоспроможності товарівЗаріцька, Н. М.