Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26473
Название: Вплив елементів маркетингових комунікацій на поведінку споживача
Авторы: Подольна, В. В.
Бураковець, Е. А.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Бураковець Е. А. Вплив елементів маркетингових комунікацій на поведінку споживача / Е. А. Бураковець ; наук. кер. В. В. Подольна // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 157.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26473
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P157.pdf146,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.