Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 237.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Методологія здійснення державних закупівель у вищих навчальних закладах УкраїниМурована, Л. В.; Товстик, В. А.
2015Language of internet advertisement (on the example of advertisements of higher education institutions)Majkowska, A.
2015Засоби інноваційних педагогічних технологій у підготовці майбутніх менеджерів туризмуДудорова, Л. Ю.
2015Огляд основних характеристик програми "Парус-підприємство" (комплексна система управління для малих та середніх підприємств)Радіонова, Наталія Йосипівна; Ременюк, Л. М.
2015Ко-маркетинг як один із найефективніших видів маркетингових стратегійЗимбалевська, Ю. В.; Литвиненко, А. О.
2015Роль сучасних технологій Інтернет-маркетингу в економіці УкраїниСідуняк, О. В.; Корнеско, І. О.
2015Проведення маркетингового дослідження в ІнтернетіХоменко, О. І.; Головань, Х. В.
2015Маркетингове середовище як об'єкт дослідженняЗимбалевська, Ю. В.; Дубініна, А. С.
2015Правильна маркетингова стратегія – залог успіху підприємстваГолодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
2015Маркетингові дослідження споживацьких вподобань зернових пластівцівМардар, М. Р.; Зінченко, А. С.