Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 101-110 зі 150.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Ретроспектива региональных особенностей торгово-экономических отношений Украины и Республики ЙеменАль-Газали, Амин Сейф Али
2016Сучасний стан та проблеми інформаційного маркетингу в УкраїніЗагреба, М. М.
2016Використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в маркетингуКоляновська, В. О.; Скрипник, М. І.
2016Управління організаціями в умовах реалізації концепції "організаційних метафор". Порівняння підходів К. Левіна (1951) та Грейнера (1967)Нертик, О. В.
2016Особливості маркетингових стратегій малих підприємствБорщенко, О. В.; Рощіна, Н. В.
2016Особливості управління організацією в умовах товарної орієнтації діяльностіБондарєв, В. В.
2016Система показників ефективності маркетингуМатвеєва, А. Д.; Геселева, Н. В.
2016Стан та тенденції розвитку сільських територій Кіровоградської областіГончар, Т. І.; Осадча-Фіц, Л. С.
2016Методологія формування та нарощування рівня конкурентоспроможності підприємствЖовновач, Р. І.
2016Система управління організацією в умовах "організаційних метафор". Порівняння підходів Ф. Гуіяра, Дж. Келлі та Р. Дж. Балока, Д. БаттенаДрагомарецька, А. В.